• CZ
  • SK

Zalando testuje virtuální kabinku: novinka, která může změnit budoucnost online nakupování

 11. 05. 2023

Zalando, jeden z největších online prodejců módy v Evropě, testuje novou virtuální kabinku, která by mohla změnit budoucnost online módního nakupování. Zákazníci si mohou vybrat oděvy a pomocí kamerové technologie vidět, jak by na nich vypadaly. Novinka je součástí trendu, kdy se e-shopy snaží najít nové způsoby, jak zvýšit přitažlivost svých webových stránek a zlepšit zkušenosti svých zákazníků.

Společnost Zalando spustila pilotní projekt virtuálních zkušebních kabinek na všech svých 25 trzích. Odteď si zákazníci mohou virtuálně vyzkoušet 23 různých párů džín v obchodě Zalando Fashion Store pomocí avatara.

Pilotní projekt je součástí iniciativy Size & Fit společnosti Zalando. Touto technologií chce Zalando usnadnit nákup džín. Pokud jde o hledání správné velikosti, džíny patří mezi nejtěžší položky, protože neexistují jednotné standardy velikosti, vysvětluje Zalando. Jedním z hlavních cílů iniciativy Size & Fit je předcházet vrácení zboží.

V rámci pilotního projektu si zákazníci mohou vytvořit vlastního 3D avatara. Stačí, když zadají svoji výšku, hmotnost a pohlaví. Pomocí svého avatara si pak mohou uživatelé vyzkoušet různé velikosti a zkontrolovat, jak jim sedí vybraný sortiment džín včetně 22 kusů od různých značek. Různé barvy na avatarovi ukazují, ve kterých oblastech jsou džíny více přiléhavé nebo volné.

Prostřednictvím pilotních kampaní chceme pochopit, jak zákazníci používají novou technologii. Na základě toho můžeme vyvinout škálovatelné řešení do budoucnosti. Už nyní vidíme, že zájem o kampaně roste: přibližně polovina zákazníků si na svém avatarovi vyzkoušela více než jednu velikost,” říká Stacia Carr, viceprezidentka pro inženýrství společnosti Zalando.

Zdroj: ecommercebridge.sk

Související články

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?