Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Ruční přepis dat a příjem dokladů v různých formátech byly zásadním zdrojem chyb a nákladů pro firmu Point4U, známou pro provoz trafik a vendingových automatů. Výsledkem spolupráce s GRiTem a informačním systémem od Seyforu je optimální kombinace technologií, která umožňuje spolehlivé a automatické zpracování dokladů, a to bez zásahu lidských zdrojů.
Řešení navržené společností Seyfor spočívalo v kombinaci jednotné e-mailové schránky, která umožňuje automatické vyčtení a zpracování dokumentů, s nástrojem ORiON EDI. Tato řešení dovolují společnosti Point4U komunikovat se všemi jejich dodavateli plně automaticky, a to i v případě, že od nich přijímají dokumenty v různých formátech. Tím nejspolehlivějším je díky neměnné struktuře právě EDI, se kterým si ERP systém společnosti Point4U bez problémů poradí.
Díky tomuto unikátnímu řešení zpracovává Point4U dokumenty bez jakéhokoli manuálního zásahu. Šetří tak desítky hodin rutinní práce měsíčně, která by jinak zaměstnala dva plné pracovní úvazky. Jejich zaměstnanci se tak mohou zaměřit na důležitější činnosti ve firmě.
Úspěšná implementace EDI komunikace přinesla do Point4U několik pozitivních změn:
Celý příběh Point4U si můžete přečíst v případové studii.
Zdroj: grit.eu
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?