Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Tesco nabízí absolventský program již od počátku svého působení na českém trhu. Nyní ale spouští speciální web, který má sloužit jako interaktivní komunikační kanál mezi absolventy a společností.
Tesco tak reaguje na nesnadné uplatnění absolventlů vysokých škol bez předchozí praxe na trhu práce. „Stránky www.tesco-graduates.cz představují maloobchod, jeho specifika a širokou škálu pracovních příležitostí. Absolventi si tak mohou vytvořit lepší představu o svém budoucím zaměstnání a kariéře. Důležitou kapitolou jsou příklady kariérního růstu našich zaměstnanců – nyní úspěšných manažerů, kteří prošli absolventským programem,“ uvádí Jana Macháčková, manažerka personálního oddělení Tesco.
V jednotlivých sekcích stránek naleznou zájemci informace nejen o příležitostech v maloobchodě, ale i o základních podmínkách pro výběrové řízení, možnosti zahraničních stáží a požadavcích, jaké by měl uchazeč o různé pracovní pozice splňovat. Registrovaní uživatelé mohou také využít možnost odebírání newsletteru. „Na jaře se pak studenti mohou těšit na spuštění originální on-line simulační hry, v níž si budou moci vyzkoušet reálné situace v maloobchodu a získají tak ještě přesnější představu o charakteru pracovních činností v tomto oboru,“ dodává Jana Macháčková.
Cílem absolventského programu Tesco je během tří až pěti let vychovat lídry a vrcholové manažery, kteří se budou podílet na rozvoji společnosti. Do programu se mohou přihlásit absolventi všech vysokých škol z magisterského studia, nejpozději však dva roky od jeho ukončení prezenční formou. Zájem o program ze strany studentů mnohonásobně převyšuje jeho kapacitu. Vloni se do něj přihlásilo 1 827 uchazečů, přijato bylo 28 z nich. Za 15 let program pomohl nastartovat kariéru 308 absolventům.
Zdroj: Klára Čikarová, Regal
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?