• CZ
  • SK

Tesco od dnešního dne nabízí cestovní pojištění a pojištění aut

 03. 08. 2011

Obchodní řetězec Tesco začíná od 3. srpna nabízet cestovní pojištění a pojištění aut. Zájemci si pojištění budou moci sjednat prostřednictvím internetu nebo telefonicky. Česká republika je po Velké Británii, Irsku, Polsku, Thajsku a Koreji šestou zemí, kde Tesco pojištění nabídne. Zástupci řetězce o tom dnes informovali na tiskové konferenci. Již od předloňska nabízejí v Česku pojištění domácností, autopojištění a cestovní pojištění hypermarkety Globus.

Produkt, který Tesco nabízí pod svou značkou, vyvinula pro řetězec Direct Pojišťovna. Systém pojištění je propojen s věrnostním programem Tesco Clubcard. Při uzavření pojistky získají účastníci věrnostní karty body podle celkové výše pojistky.

"Chceme zákazníkům nabízet nejen pohodlný a jednoduchý nákup pod jednou střechou, ale i nové služby. Věříme, že naše nabídka osloví široký okruh zájemců, a to zejména cenou a rozsahem pojistného krytí, rychlostí vyplácení pojistného plnění a asistenčními službami," uvedla ředitelka marketingu společnosti Tesco Monika Labudíková.

Prodej pojistek je možný výhradně přes telefon či internet, osobní prodej přímo na prodejnách řetězec neplánuje. "Myslíme si, že tenhle způsob je pohodlný, je jednoduchý a chceme jít tímto způsobem. My jsme si v rámci Evropy testovali i jiné způsoby včetně osobního prodeje, ale zjistili jsme, že prodej po telefonu a internetu vyšel pro Tesco nejlépe," uvedla manažerka finančních služeb Tesco Lucie Hadaričová.

Pojištění aut i cestovní pojištění je nabízeno ve třech balíčcích o různém rozsahu služeb. U pojištění automobilů je možné sjednat kromě povinného ručení také pojištění proti vandalismu, živlům, odcizení a také havarijní pojištění. Na cestu do zahraničí si budou moci zákazníci pojistit náklady spojené s úhradou léčebných výloh, trvalé následky úrazu, odpovědnost za škodu nebo ztrátu zavazadel. Základní pojištění je možno rozšířit pro případy provozování adrenalinových sportů.

Autopojištění si zákazníci mohou sjednat přibližně za sedm minut, ke každému pojistnému balíčku získají nepřetržitou asistenční službu. Cestovní pojištění lze sjednat on-line i v den odjezdu. Podle vyjádření zástupců Teska bude průměrná výše pojistného výrazně nižší, než činí průměr na pojistném trhu. "V porovnání s konkurencí průměrná výše pojistného při srovnatelném plnění u autopojištění Tesco může být až o 40 procent nižší a u cestovního pojištění až o 59 procent nižší," uvedla Labudíková.

V současné době Tesco nabízí svým zákazníkům také další finanční služby, například poskytování spotřebitelských úvěrů a osobních půjček; má také vlastní kreditní karty.

Obchodní řetězec Tesco vstoupil na tuzemský trh v roce 1996. Podle údajů z konce května v Česku provozuje 158 obchodů, 18 čerpacích stanic a šest obchodních center. V účetním roce 2010/11, který skončil letos v únoru, zvýšil v Česku tržby bez daně z přidané hodnoty meziročně o šest procent na 40,013 miliardy korun. Firma nedávno oznámila, že hodlá pokračovat v expanzi a na tuzemském trhu plánuje otevřít zhruba 25 nových prodejen. Díky tomu vytvoří asi 900 nových pracovních míst.

Autor: ČTK
Zdroj: financninoviny.cz

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?