Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Více než 700 tisíc zákazníků aplikace Albert Domů Zdarma může od května k nákupu nově využít také webové stránky. Ty mají zajistit především pohodlnější výběr zboží na velké obrazovce či přehlednější filtrování produktů. Během roční existence se Albert Domů Zdarma rozšířil do Brna, Olomouce a Ostravy a oblíbenost u zákazníků si získal především nabídkou širokou nabídkou čerstvého zboží.
Na novém webu albertdomuzdarma.cz se zákazníci snadno zorientují. Cílem Alberta totiž bylo oba kanály co nejvíce sladit. Web však nabízí přehlednější filtrování produktů s možností využití už u jednotlivých kategorií, včetně výběru z více vlastností, který potěší zejména vegany a zákazníky s intolerancí k lepku. V případě, že se nakupující rozhodne v průběhu objednávky vyměnit telefon za počítač, může v ní bez problémů pokračovat – buď v aplikaci nebo naopak na webu. Objednávka zůstává uložena.
„Víme, že naši zákazníci aplikaci velmi rádi využívají. Skvěle se hodí například pro objednávky cestou z práce v autobuse. Její použití je velmi flexibilní, protože telefon má každý pořád u sebe. Pro velký týdenní nákup z domova ale část z nich jistě ocení možnost pohodlného výběru na velké obrazovce. Věříme, že obě varianty si najdou své podporovatele,“ popisuje Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.
Za necelý rok se Albert Domů Zdarma rozšířil z Brna do Olomouce i Ostravy a jeho služby tak může využívat už 700 tisíc lidí. Zákazníci v těchto lokalitách si tak mohou vybrat, zda vyrazí na nákup do kamenné prodejny nebo si ho objednají po cestě či z pohodlí domova.
Zákazníci nově najdou v nabídce také široký výběr mražených produktů. Doplňují sortiment čerstvých i trvanlivých potravin a dalšího nepotravinového zboží, který čítá několik tisíc položek. Důraz je i nadále kladen na čerstvé a zdravé potraviny, včetně produktů vlastních značek jako Nature´s Promise či Fresh Bistro. „Kontinuálně sledujeme, jaký sortiment je pro zákazníky atraktivní a nabídku průběžně inovujeme a doplňujeme o novinky na trhu. Klademe při tom důraz na kvalitu, čerstvost a příznivou cenu,“ dodává Jiří Mareček.
Důležitou součástí vývoje je také zpětná vazba od zákazníků i zaměstnanců. Díky ní už například došlo v mnoha lokalitách k navýšení počtu doručovacích časů, někde až ke ztrojnásobení, aby si každý mohl vybrat správnou dobu pro svůj nákup. Doprava je vždy zdarma. Minimální výše objednávky je 500 korun a při nákupu od 1 500 korun se automaticky uplatní sleva 10 procent. V detailu objednávky v aplikaci je možné sledovat blížící se nákup přímo na mapě. Zákazníci na službě oceňují kvalitu a čerstvost doručeného zboží, chovaní řidičů i jednoduchost objednání.
Zdroj: zboziaprodej.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?