Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Pokud patříte mezi dodavatele řetězců jako jsou bauMax, OBI, Makro nebo
Tesco, můžete se každým dnem setkat s požadavkem na zavedení elektronické
výměny dokumentů – tedy EDI.
Tlak v řetězců se v poslední době výrazně zvýšil. Mnoho dodavatelů
bauMaxu začalo dostávat faktury za ruční zpracování faktur, dodavatelé OBI
obdrželi dopisy, že musí k 1.1.2006 začít přijímat EDI objednávky a jiná než
EDI komunikace bude zpoplatněna.
Dokonce i řetězcům, které doslova dlouhá léta šířily "slávu" EDI a volily
přátelský přístup formou prezentování výhod a přínosů EDI komunikace, došla
trpělivost a začaly EDI komunikaci vyžadovat. Je to pochopitelné, neboť
obchodní řetězce investovali mnoho času a úsilí do implementace EDI, které
však nepřináší očekávané benefity, není-li komunikace zprovozněna s většinou
dodavatelů.
Požadavky namátkou zmíněných řetězců jsou různé, všechny
však mají jedno společné řešení – EDI řešení ORION.
Poznejte, proč stovky dodavatelů všech velikostí používá právě EDI řešení
ORION. S minimálními náklady můžete začít komunikovat se svými obchodními
partnery v mimořádně krátké době a využít tak všech výhod EDI komunikace a
také zázemí, které společnost CCV svým partnerům poskytuje.
Přestože, nebo možná právě proto, že termíny oznámené řetězci jsou velice
krátké, je vhodné využít právě EDI řešení ORION, se kterým můžete přijímat
objednávky již do 3 pracovních dnů od sjednání služby a do 2 týdnů můžete mít EDI řešení
zprovozněno včetně zaškolení a integrace (je-li podporována vašim
informačním systémem).
Do konce roku 2005 navíc za mimořádně zvýhodněných podmínek. Akce bude
vyhlášena dne 24. října 2005!
ORION®
– potěšení z propojení!
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?