Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Již šesté setkání zástupců maloobchodních řetězců, výrobců FMCG, dodavatelů do retailu, výrobních firem, zástupců managementu nákupních center, zástupců obchodních značek, obchodních aliancí a dalších lidí úzce spojených s retailem se konala 23. června na Občanské plovárně v Praze.
Čím bylo tohle společenské setkání vyjímečné, je účast více než pěti stovek profesionálů z oblasti retailu, hostů čelného odborného magazínu Zboží a prodej nebo partnerských firem. Zahradní party proběhla v neformálním stylu, které pořadatelé výstižně označují jako business mixer, a jejím tématem byla aktuální situace v maloobchodě. O zahájení se postaral generální ředitel pořádající společnosti Atoz Jeffrey Scott Osterroth a prostor dostali také mnozí z partnerů této akce.
Účastníci se v rámci akce mohli těšit z řady her a soutěží právě ve spolupráci s partnery akce, nechyběla živá hudba a ani tradiční tombola. Ze soutěží, které byli pro účastníky připraveny, lze jmenovat například test rychlosti a bystrosti obchodních zástupců, slepou ochutnávku sýrů nebo logistickou soutěž s modelem kamionu.
V zákulisí jsme vyzpovídali jednoho z partnerů akce – CCV Informační systémy, konkrétně ředitele divize eBusiness Davida Reichela, který věnoval do tomboly 2 bedny soutěžemi ověnčených přívlastkových vín od Znovínu Znojmo a komentoval cenu CCV následovně: "Dlouhodobě fandíme vínům z Moravy a z Čech, do vinařství se odvíjejí také naše sponzorské aktivity a není náhodou, že jsme letos v našem zákaznickém portfoliu zkompletovali TOP desítku výrobců vína na českém trhu", a dodal: "Vína, která zde předáváme, jsou současně vína zatříděná u SZPI a vína originální certifikace, jejichž původ si každý spotřebitel nebo nákupčí může podle řady parametrů on-line ověřit na novém portálu Puvodvína.cz, který jsme společně s Ministerstvem zemědělství spouštěli letos v dubnu.“
Retail Business Mixer pořádala společnost ATOZ EVENT s časopisem Zboží&Prodej. Dalšími partnery akce byli například společnosti Heineken, Dachser, Schenker, FM Logistic, Kraft Food, MasterCard, Bohemia Sekt, Mlékárna Kunín, Kofola a další.
Smyslem této akce bylo "najít pomyslný most", tedy umožnit setkání odborníků z retailu v přátelském, společenském prostředí a podpořit vzájemnou výměnu informací a získávání nových kontaktů, uvádí pořadatelé.
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?