Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Penny Market představil nový koncept svých prodejen a zároveň i novou kampaň na podporu prodeje českých výrobků.
Penny Market startuje kampaň na podporu prodeje českého zboží. Jejím ústředním sloganem je "Nakupujte hezky česky". V prodejně tyto produkty na regálech označují české vlaječky, doplněny jsou také cedulkami "Od českých farmářů", "Od českých pekařů", "Od českých řezníků" a "Česká kvalita". Kampaň doplňují také vizuály s vypodobněním typického českého pekaře, řezníka a zelináře. Do nového se oblékli také zaměstnanci diskontu, kteří české výrobky propagují na svém oděvu. Nový styl komunikace je patrný také v letácích, na igelitových taškách, ale i mimo prodejnu – např. na kamionech nebo bilboardech.
Kampaň od 9. února podpoří také TV spot a další inzerce (radio, tisk, on-line). Penny také spouští nový web www.nakupujtehezkycesky.cz a zákaznickousms soutěž o pobytové zájezdy v ČR. Rozpočet na reklamu podle jednatele společnosti Martina Gottfrieda na letošní rok navýšili asi o 20-30%. Kampaň poběží do konce roku, ale počítají s ní jako s dlouhodobým trendem.
Vedení Penny Marketu představilo také nový koncept prodejen v ČR. Již v březnu zahájila testovací provoz filiálka v Újezdu nad Lesy v Praze 9. Lišila se delšími regály a novou barevností. Na konci srpna tuto prodejnu přestavěli na příčné regálové uspořádání tak, že regály jsou nyní kolmo pohybu zákazníka. Podle slov jednatele Penny Marketu Martina Peffka má nyní zákazník lepší pohled do prodejní uličky a může se tak v pordejně lépe orientovat.V tom mu pomáhají i nová označení jednotlivých sektorů. V tomto duchu se letos budou přestavovat i další prodejny po Česku. Jedna taková již je například na pražském Spořilově.
Člen vedení Discount International Rewe Group Michael Jäger, který je zodpovědný za marketing a speciální projekty společnosti, zároveň také přiblížil výsledky hospodaření Penny Marketu za rok 2010 (za rok 2011 ještě nejsou k dispozici). Pro Rewe Group, která vlastní ještě síť supermarketů Billa, má diskont Penny strategický význam. V součansé době má Rewe 15 tisíc poboček ve 14 zemích, z toho 1300 jsou právě diskonty Penny Market. Od začátku 90. let se Penny zaměřuje na expanzi a nyní se zahraniční pobočky (mimo domovské Německo) podílí na obratu 30 procenty. Do Čech pronikl řetězec v roce 1997. Nyní tu má 340 poboček s celkem 6000 zaměstnanci. ČR je v rámci Penny International nejsilnějším trhem. Obrat Penny Marketu v ČR za rok 2010 byl 29,5 miliardy korun. Jednatel Martin Pfeffek doplnil, že v roce 2011 Penny Market v ČR proinvestoval půl miliardy korun. Na rok 2012 plánované investice dokonce o polovinu navýšili.
Zdroj: Klára Čikarová, Regal
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?