Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
V rámci letošního Retail Summitu se poprvé ve spolupráci s Kontem Bariéry udělovalo ocenění Top Retailer – Obchodník bez bariér. Získalo jej Tesco.
Dnes skončil osmnáctý ročník konference Retail Summitu, jehož hlavním mottem byl "Obchod na prahu dospělosti". Navštívilo ho 800 registrovaných účastníků. Již devět let je nedílnou součástí slavnostního večera konference udělování prestižních cen Top Retailer pro ty obchodníky, kterým se v uplynulém roce nejlépe dařilo bodovat u zákazníků. Hlavním základem pro udělování cen jsou výsledky výzkumu Shopping monitor, největšího reprezentativního šetření nákupních zvyklostí v České republice. Tento průzkum společnosti Incoma GfK již od devadesátých let každoročně mapuje nákupní preference a motivace českých domácností a jejich vztah k obchodním řetězcům.
Letošní novinkou bylo udělení speciální ceny Top Retailer – Obchodník bez bariér. Cílený výzkum, realizovaný agenturou Incoma GfK ve spolupráci s Kontem Bariéry zjišťoval, které prodejny osobám se zdravotním handicapem nejvíc usnadňují návštěvu a nákup a kde naopak tito lidé narážejí na překážky. Z celkového srovnání nejlépe vyšly prodejny Tesco hypermarket.
„Jsme velice rádi, že byla tato kategorie zařazena a mohli jsme tak poukázat na problémy nakupování handicapovaných. Zkoumali jsme podmínky parkování u prodejen, absenci speciálních nákupních vozíků, to, jestli kvalitnější zboží bývá ve vyšších regálech, které jsou pro vozíčkáře hůře dostupné, mnohdy velice úzké uličky mezi regály, dostupnost platebních terminálů, jejich umístění, výšku čtečky karet i ovládacího panelu a mnoho dalších věcí,“ přibližuje způsob hodnocení Božena Jirků, ředitelka Konta Bariéry.
Zdroj: Klára Čikarová, Regal
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?