• CZ
  • SK

Nová aplikace od PPL, která umožňuje nejen sledování zásilek

 07. 02. 2023

Přepravní společnost PPL uvedla novou mobilní aplikaci, která slouží především pro sledování doručovaných a odesílaných zásilek. Zákazníci tak budou mít veškeré potřebné informace o svých zásilkách na jednom místě. Aplikace mojePPL mimo uvedené také umí navigovat zákazníka na nejbližší výdejní či podací místo a posílat zásilky bez nutnosti tisku etikety. Přibude také funkce měření balíků skrze mobilní fotoaparát.

„Digitalizace se v PPL neustále posouvá a jsem nesmírně rád, že se nám podařil po dlouhých přípravách další krok kupředu, tedy spuštění moderní a efektivní mobilní aplikace mojePPL, pro spotřebitele,“ říká Milan Loidl, ředitel marketingu a business development PPL CZ. „Naším posláním je doručovat kvalitu a věříme, že právě nová aplikace nám pomůže ve zlepšování zákaznické spokojenosti a usnadnění přístupu k našim službám,“ vysvětluje dále. Zákazníci v aplikaci najdou celou cestu balíku přehledně na jednom místě bez nutnosti sledování SMS a e-mailů včetně informací pro podání či převzetí zásilek.

Aplikace byla vyvinuta společností eMan a designově se řídí novou vizuální identitou PPL. „Jsme rádi, že můžeme na mojePPL spolupracovat právě s eMan. Společně s naším týmem vytvořili reprezentativní aplikaci a nadále se budou věnovat vývoji nových funkcí a dalších vychytávek pro zákazníky,“ dodává Loidl. Přehledná aplikace má intuitivní ovládání, registrace a přihlášení probíhá na základě zadané e-mailové adresy. Aplikaci mohou zdarma stahovat uživatelé mobilních telefonů s operačními systémy Android a iOS.

Po přihlášení do aplikace se automaticky spárují všechny aktuální příchozí i odeslané zásilky. V reálném čase a na pár dotyků je proto možné hned zjistit, kde se balíček právě nachází, ověřit cenu za dopravu, zkontrolovat otevírací dobu výdejního místa nebo zobrazit PIN pro převzetí. Kromě toho je možné s pomocí aplikace zásilku vrátit, změnit místo nebo čas doručení, tedy například přesměrovat ji z domácí či pracovní adresy do jednoho z PPL Parcelshopů nebo PPL Parcelboxů. Aplikace disponuje i průběžnými notifikacemi, díky kterým tak mají uživatelé vždy aktuální informace o pohybu všech svých zásilek.

Aplikace mojePPL znamená i ulehčení pro zákazníky využívající službu Balík pro tebe pro zásilky až do hmotnosti 31,5 kg podávané soukromými osobami. Rovnou v aplikaci si mohou snadno zobrazit všechna výdejní místa a najít to nejbližší a nejvhodnější. Nově už není nutné tisknout etiketu. Potřebné údaje lze zadat přímo v aplikaci. Zásilku pak stačí zanést do nejbližšího PPL Parcelshopu či PPL Parcelboxu, nebo jednoduše zavolat řidiče, který si pro ni zajede na určenou adresu.

Platbu za odeslání zásilky je možné uhradit platební kartou přímo v mobilní aplikaci, dobírku lze prozatím zaplatit hotově či kartou na výdejním místě nebo u řidiče.

V mojePPL si navíc zákazníci mohou uložit oblíbené kontakty, na které posílají zásilky často. V nejbližších týdnech bude možné změřit zásilku pomocí fotoaparátu v telefonu, zákazníci si tak nebudou muset dělat starosti s přeměřováním a s tím spojeným výběrem velikosti a ceny zásilky.

Zdroj: systemylogistiky.cz

Zdroj obrázku: ppl.cz

Související články

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?