• CZ
  • SK

Mezi 25 nejznámějšími značkami v ČR jsou Národní divadlo nebo Eta

 07. 10. 2013

Veřejnost a odborná komise vybrala 25 nejznámějších obchodních značek v Česku. Mezi oceněnými jsou například Národní divadlo, pražská zoo, HC Sparta, Aktuálně cz, výrobce elektrospotřebičů Eta nebo obchodní řetězec Hornbach. Komise i veřejnost vybírala z celkem dvou tisíc značek registrovaných v Česku na základě známosti, obliby a nebo kvality komunikace s klienty. ČTK to řekl Roman Sovják, pořadatel a ředitel Superbrands pro Česko .

"Jednotliví vítězové reprezentují určité kategorie, jako je výrobce čaje, nebo kosmetiky," uvedl Sovják. Respondenti v první fázi výběru označovali všechny značky, které znají, a poté ve druhé fázi vybrali pouze tu, kterou v dané kategorii preferují. Z tohoto průzkumu vyšlo na 800 značek, mezi kterými 25 vítězů vybrala 14 členná porota složená z odborníků v oblasti PR a marketingu.

Ta zároveň udělila i tři speciální ocenění. To získala v kategorii společensky odpovědné podnikání společnost Vodafone, cenu za inovace získal výrobce zdravotnického nábytku Linet a ocenění v oblasti komunikace na sociálních mediích získala Kofola.

Superbrand vybírá nejznámější obchodní značky v 88 zemích světa. Projekt v roce 1994 ve Velké Británii začal jako show v radiu BBC Radio London. Posléze se rozšířil například do Dánska, Hongkongu, Španělska, Francie, Portugalska, Švédska, Malajsie nebo USA.

Zdroj: ČTK

EdiZone využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?