Makro spouští kampaň akcentující kvalitu potravin
Čerstvost, kvalita a velký výběr. Na to vsadí v nové kampani obchodní řetězec Makro.
Velmi dobře si společnost Makro Cash & Carry načasovala v minulém týdnu tiskovou konferenci, na které představila svou novou brandovou kampaň, v níž akcentuje kvalitu potravin. Kromě ředitelky marketingu společnosti Marcely Syrovátkové se na tiskové konferenci objevila i manažerka kvality Makra, která v době, kdy lidé nadávají na kvalitu potravin a přelepované štítky s jejich expirací, mluvila o významném certifikátu kvality, jehož je Makro držitelem. Nejen na kvalitě ale postaví Makro svou novou kampaň. Akcentovat chce především velký výběr. Zatímco maloobchodní řetězec Penny spustil před nedávnem kampaň „Nakupujte hezky česky“, Makro v nové kampani akcentuje především speciální produkty, které řetězce zaměřené na koncového zákazníka nenabízejí.
Nová kampaň s novou agenturou
Kampaň, kterou chce Makro spustit na začátku května, pochází z dílny pražské agentury Euro RSCG, která vyhrála evropský tendr s tím, že lokální adaptaci zajišťuje pro český a slovenský trh agentura WMC/Grey. Hlavním sdělením kampaně je Makro karta coby „vstupenka do světa čerstvosti, kvality a velkého výběru“. To se u jednotlivých kategorií objeví v in-storu na posterech s fotografiemi jednotlivých produktů.
„Záměrně jsou na fotografiích výrobky od běžných až po ty speciální, které nás odlišují od konkurence,“ vysvětluje
Marcela Syrovátková.
Právě od komunikace těchto speciálních produktů převážně z oblasti gastronomie si společnost slibuje zvýšení zájmu o nakupování v Makru. A to i od těch zákazníků, kteří sice nezásobují žádnou restauraci, ani nemají obchod s potravinami, ale potrpí si na dobrém jídle. Aby Makro předešlo možným faux pas v souvislosti s obeznámeností zaměstnanců s těmito produkty, bude jim je nabízet se slevou, aby si je každý mohl vyzkoušet a zákazníkům případně poradit. Interní komunikaci Makro nepodcenilo a ještě před spuštěním s kampaní zaměstnance obeznamuje. S tím mu pomáhá agentura Pleon Impact, která vloni vyhrála výběrové řízení.
Instruktážní videa
Kromě in-storu se kampaň objeví na billboardech, v rádiu a na internetu. Na sociálních sítích budou moci lidé zhlédnout tři videa, v nichž český, italský a francouzský kuchař připraví pokrmy pro různé příležitosti – v tom prvním to bude oběd pro skupinu hasičů, ve druhém finger food pro firemní party a ve třetím romantická večeře pro dva. Videa budou mít instruktážní charakter, podobně jako oblíbené televizní pořady o vaření, avšak s tím rozdílem, že jejich začátek se bude odehrávat v Makru při nákupu jednotlivých potravin. Novou linku chce Makro držet v průběhu celého tohoto roku, v příštím roce spustí další vlnu kampaně.
Zdroj: Marketing & Media