• CZ
  • SK

Lupy pro seniory v dm drogerii

 28. 02. 2012

dm drogerie zavádí nákupní vozíky s lupami, které mají seniorům umožnit snadnější čtení informací na etiketách výrobků.

Společnost dm drogerie markt přichází s několika novinkami ve vybavení svých prodejen. Na nákupní vozíky instalovala čtecí lupy, opatřené krytkou s nápisem „dm lupa, s ní přečtu vše!“. Podle slov PR manažerky společnosti Evy Vaněčkové tak reaguje na sociodemografický vývoj a s ním související změny v potřebách zákazníků. "S ohledem na zvyšující se průměrný věk v populaci si dm stanovilo jako jednu z priorit usnadnit seniorům, a nejen jim, čtení složení výrobků a dalších informací umístěných na etiketách. Současný systém designu na obalech výrobků preferuje mnoho jazykových mutací na úkor prostoru a velikosti písma," vysvětluje Vaněčková. Lupa je umístěná na madle vozíku ve vyklápěcím obalu, který ji chrání před poškozením.

Další z priorit společnosti je další rozvoj designu prodejen. Modernizace byla částečně zahájena již v loňském roce. Letos budou nové designové prvky, které mají zákazníkům zajistit větší přehlednost a snadnější orientaci, implementovány v prodejnách dm plošně. Významnou změnou je zvýraznění jednotlivých segmentů sortimentu. Segment „zdravé výživy“ bude oddělen regálovými děliči antracitové barvy, novým designovým prvkem bude také speciální regálové opláštění biopotravin oblíbené značky Alnatura. Zelenými děliči s nápisem „přírodní kosmetika“ bude vymezen prostor pro výrobky přírodní kosmetiky a modrými děliči s nápisem „men´s world“ sortiment pánské kosmetiky.

Zdroj: Klára Čikarová, Regal

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?