Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Nejlepším tuzemským obchodníkem se opět stal diskontní řetězec Lidl, který v anketě Obchodník roku 2011 získal absolutní prvenství už počtvrté za sebou. Lidl zvítězil také v kategorii zaměřené na diskontní prodejny a získal i Cenu veřejnosti. Výsledky devátého ročníku ankety včera zveřejnila společnost GE Money Bank, která soutěž organizuje. Lidl na konci loňského roku v ČR provozoval 226 diskontních prodejen.
"Letos prostřednictvím internetu a SMS zpráv hlasovalo rekordních 53.373 lidí," uvedl Josef Jehlík z GE Money Bank.
Internetovým obchodem roku 2011 se stalo Aukro.cz. V kategorii zaměřené na nediskontní obchodní řetězce zvítězila společnost Tesco Stores ČR. Ikea ČR obhájila prvenství mezi prodejci nábytku a OBI byla opět nejlepší v kategorii hobbymarketů. Nejlepším prodejcem drogistického zboží je řetězec dm drogerie markt a prodejcem spotřební elektroniky společnost Electro World.
V kategorii zaměřené na oděvy zvítězily prodejny C&A a nejlépe hodnoceným prodejcem obuvi je Deichman. První místo v kategorii prodejců sportovního oblečení a vybavení připadlo obchodům Sportisimo a specializovaným obchodem roku 2010 byla zvolena společnost Tescoma.
Soutěž Obchodník roku v předchozích ročnících přijali za svou obchodníci, kteří ocenění prezentují přímo na prodejnách i v propagačních materiálech. Výsledky soutěže pomáhají také spotřebitelům v orientaci na tuzemském maloobchodním trhu.
Kategorie | Vítěz |
---|---|
Absolutní vítěz | Lídl |
Nediskontní obchodní řetězec | Tesco |
Diskont roku | Lidl |
Internetový obchod | Aukro.cz |
Prodejce drogistického zboží | dm drogerie markt |
Hobbymarket | OBI |
Prodejce elektro | ElektroWorld |
Prodejce nábytku | IKEA |
Prodejce oděvů | C&A |
Prodejce obuvi | Deichmann |
Prodejce sportovního oblečení a vybavení | Sportisimo |
Specializovaný obchod | Tescoma |
Cena veřejnosti | Lidl |
Zdroj: GE Money Bank
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?