Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Diskontní řetězec Lidl rozdělí dosavadní společný management pro český a slovenský trh. Společnost dnes oznámila, že v Bratislavě vybuduje slovenskou centrálu, kde zaměstná asi 100 lidí.
„Součástí decentralizačních záměrů společnosti je vytvoření plnohodnotného samostatného slovenského managementu. Dosud bylo vedení obchodního řetězce soustředěné v Praze a společné pro český a slovenský trh,“ uvedla mluvčí Lidlu Sandra Kipeťová. Tento krok firmy odůvodnila expanzí na trhu.
Lidl kvůli tomu sníží počet pracovníků v pražské centrále o ty zaměstnance, které přemístí do slovenské pobočky. „Další kroky zatím neplánujeme,“ uvedla Kipeťová, která aktuální počet zaměstnanců pražské centrály neupřesnila.
Slovenská centrála Lidlu vyroste v městské části Bratislava – Ružinov, stavební práce začnou v druhé polovině února. Lidl zde chce vybudovat čtyřpodlažní administrativní budovu s příslušenstvím, prodejnou potravin a rekultivovány budou také přilehlé zelené plochy a pozemky, píše server sme.sk.
Na slovenský trh vstoupil Lidl v roce 2004, o rok později než do Česka. V současnosti provozuje na Slovensku více než 110 prodejen, v Česku zhruba dvojnásobek. Stavební práce na slovenské centrále mají začít už tento měsíc. Lidl se podle lednového odhadu agentury Terno nedostal do žebříčku desítky největších slovenských obchodních sítí z hlediska tržeb, v jehož čele je britský řetězec Tesco Stores.
Zdroj: E15.cz
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?