Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Internetový obchod Kasa.cz otevřel dvě nové prodejny v Praze a Brně. První jeho kamenná pobočka v Praze-Černém Mostě se totiž osvědčila a osobní odběr zboží volí velká část zákazníků tohoto internetového obchodu. Síť klasických prodejen rozšiřují také ostatní internetové obchody.
"Rostoucí podíl zákazníků preferuje při on-line nákupech osobní odběr. Po otevření kamenné prodejny Kasahouse v Praze na Černém Mostě došlo k výraznému nárůstu osobních odběrů zboží, a to v řádech stovek procent," sdělila marketingová ředitelka Kasa.cz Jitka Součková.
Počet kamenných poboček zvyšuje také konkurenční internetová nákupní galerie Mall.cz, která od srpna otevřela nové provozovny v Pardubicích a Plzni a příští týden plánuje zprovoznit další v Olomouci. Celkový počet poboček tak vzroste na devět. Síť dvanácti kamenných prodejen vybudoval i internetový obchod T.S. Bohemia, který ji hodlá dál rozšiřovat.
Zákazníci první prodejny Kasahouse na Černém Mostě podle Součkové kladně hodnotili především rychlou dostupnost zboží a možnost si jej před nákupem prohlédnout a vyzkoušet. Společnost Kasa.cz předpokládá, že investice do nových prostor se jí vrátí do jednoho roku, stejně jako tomu bylo v případě pilotního projektu Kasahouse na Černém Mostě.
"Díky přístupným lokalitám, širším skladovým zásobám a větší flexibilitě při dodávkách zboží po Praze včetně středních Čech a Brně spolu s jižní Moravou očekáváme, že ve stejném časovém horizontu dosáhneme v těchto lokalitách dvojnásobku současného obratu," podotkla Součková.
Útraty Čechů v tuzemských internetových obchodech letos podle odhadu Asociace pro elektronickou komerci vzrostou až na rekordních 37 miliard korun. To je o čtyři miliardy korun více, než kolik internetoví prodejci utržili loni.
Zdroj: ČTK
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?