Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Hodnota reklamy zobrazované na internetu v červnu meziročně stoupla o víc než čtvrtinu (28 procent) na 615 milionů korun. Proti předchozímu měsíci se celková ceníková hodnota zvýšila o dva miliony korun, tedy o 0,3 procenta. Vyplývá to z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zajišťuje společnost Mediaresearch.
Největším zadavatelem je nadále internetový obchodník Internet Mall, který v červnu využil reklamní prostor v hodnotě 29,9 milionu korun. Druhým největším zadavatelem byl obchodní řetězec Lidl Česká republika s inzercí v hodnotě 19,2 milionu korun a třetí příčku obsadila společnost Student Agency s reklamou v hodnotě 17,2 milionu korun.
Pořadí provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali, opět vedl Seznam.cz s 249,9 milionu korun. Dále se umístily Centrum Holdings a MAFRA. Z průzkumu také vyplynulo, že první desítka provozovatelů vystavila on-line inzerci v ceníkové hodnotě 566 milionů korun.
Ceníkové ceny reklamního prostoru nezapočítávají množstevní slevy a případné bartery. Zobrazovaná reklama, tedy bannery, je zřejmě nejznámější formou internetové reklamy. Zadavatelé využívají také třeba kontextovou reklamu nebo sociální sítě. Zadavatelem monitoringu reklamních výdajů na internetu AdMonitoring je SPIR – profesní sdružení subjektů, které usilují o rozvoj internetu a prosazování internetové reklamy v ČR.
Zdroj: ČTK
EdiZone využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?