• CZ
  • SK

Heuréka vyhlásila výsledky soutěže ShopRoku

 13. 10. 2011

Internetový srovnávač cen Heureka.cz vyhlásil výsledky čtvrtého ročníku soutěže ShopRoku o nejkvalitnější české internetové obchody, které vybírali sami nakupující. Mezi vítězi v jednotlivých kategoriích jsou např. Alza.cz, Elnino.cz, NejlevnejsiPNEU.cz, Esennce.cz nebo Profizoo.cz. Nakupující nejčastěji ocenili rychlé dodání zboží, nízké ceny a zaujal i trend zvyšování počtu výdejních míst. Ankety se zúčastnil více než 1 milion nakupujících na internetu. Anketa probíhá také na Slovensku.

Stejně jako v minulých letech byla ve 14 kategoriích udělena Cena kvality, která je vyhlašována na základě celoročních hodnocení nakupujících po uskutečněném nákupu. Mezí absolutními vítězi jsou v letošním roce například e-shopy Alza.cz, Elnino.cz, Esennce.cz nebo Pánvičky.cz (kompletní seznam najdete na adrese www.shoproku.cz/). Ocenění v Ceně popularity, ve které mohl hlasovat kdokoli, získal stejně jako loni internetový obchod Parfums.cz.

„Soutěž je rozdělena do dvou kategorií naprosto záměrně,“
říká Tomáš Hodboď z Heureka.cz a dodává: „Na jedné straně ukazuje, které e-shopy jsou z pohledu nakupujících nejspolehlivější a se kterými mají ty nejlepší zkušenosti. Na straně druhé anketa oceňuje také e-shopy, které mají nejvěrnější nakupující ochotné ukázat svou podporu.“

Zkušenosti zákazníků, které srovnávač cen Heureka.cz sbírá od svého spuštění v roce 2007 v projektu Ověřeno zákazníky prostřednictvím tzv. Dotazníku spokojenosti, představují základní princip hodnocení kvality a spolehlivosti internetových obchodů. O e-shopech oceněných letos v kategorii Cena kvality rozhodlo 1 037 148 uživatelů, kteří na internetu nakoupili od 1. 11. 2010 do 30. 9. 2011. V Ceně popularity hlasovalo přibližně 71 000 internetových uživatelů. Oceněné internetové obchody mohou na své internetové stránky umístit logo ShopRoku 2011.

Kromě soutěže ShopRoku pořádá Heureka.cz také soutěž Produkt roku (www.produktroku.cz), ve které vybírá nejpopulárnější produkty roku dle zájmu uživatelů.

O soutěži:
Soutěž každoročně pořádá společnost Miton Media a.s., provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který radí při výběru produktů a ověřených obchodů ze všech oblastí nakupování. Hlasování v Ceně popularity probíhalo od 1. do 30. září 2011 a výsledky ve čtrnácti odvětvích byly vyhlášeny 11. října 2011. V loňských ročnících se na předních příčkách umístily mimo jiné Alza.cz, Mall.cz, eProton.cz, Sportisimo, Parfemy-Elnino.cz, Pneumatiky.cz nebo Kosmas.cz. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma.

Mediálními partnery soutěže jsou Marketing&Media, NetDirect, DPD, 999.cz a Miton.

Zdroj: Regal

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?