• CZ
  • SK

Hamé chce srozumitelněji komunikovat své značky

 02. 05. 2012

Hamé chce srozumitelněji komunikovat rozdělení svých produktových řad. Podpoří hlavně prémiový segment.

Nový generální ředitel společnosti Hamé Martin Štrupl (ve funkci od ledna 2012) sdělil, že se chce více zaměřit na komunikaci společnosti navenek. Tento krok je podle něj reakcí na aféry týkající se kvality potravin z poslední doby. Štrupl na setkání s novináři 25. dubna zároveň uvedl, že Hamé připravuje nové projekty v rámci sortimentu a vývoje. Na jednu stranu sice chtějí zkvalitňovat své receptury, na druhou stranu však nemíní opouštět segment low cost potravin, který společnosti tvoří největší objemy prodeje. Zavedou proto srozumitelnější komunikaci svých značek, která má odlišit prémiové řady, střední segment a low costové řady výrobků (do kterých patří i některé privátní značky řetězců).

Při podpoře prodeje se Hamé zaměří především na vyšší řady. Součástí této strategie bude uvedení nového kečupu Otma Gurmán s novou recepturou bez konzervantů, který má také nový design obalu. TV spot režírovaný Vojtou Kotkem a Jiřím Strachem (uvedený od 1. května), cílí zejména na mladší generaci spotřebitelů. V rámci podpory prémiového segmentu dostanou nový obal také Extra Jamy. V nových, plastových obalech budou vyrábět i hotová jídla.

Do výroby a nových technologií podle slov Štrupla Hamé ročně investuje 150 milionů korun. V letošním a příštím roce poputuje 20 milionů korun do závodu v Kunovicích, který vyrábí chlazené paštiky, sterilovanou zeleninu a hotová jídla. V roce 2011 dosáhla společnost Hamé tržeb 5,22 miliard korun z toho na tuzemském trhu 2,9 miliard.

Zdroj: Klára Čikarová, Regal

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?