Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Výrobci z České republiky vyvezli v loňském roce prostřednictvím společnosti Lidl zboží za více než 2,8 miliardy korun. Oproti předchozímu roku jde o nárůst o více než 12 procent. V zahraničí slaví největší úspěchy zejména české uzeniny, vody, mléčné výrobky a také některé druhy alkoholu, a to pod privátními značkami Lidlu – Fruit Jumbo, Saguaro, Pikok, Baroni nebo Pilos.
„Lidl je náročný partner, který si hlídá kvalitu svých výrobků. Díky tomuto přístupu jsme byli v našich závodech často nuceni přistoupit k zvýšení standardů, abychom splnili požadavky,“ uvedl majitel holdingu Agrofert Andrej Babiš. Holding prostřednictvím řetězce vyveze ročně zboží za více než půl miliardy korun. Podle Babiše je spolupráce s řetězcem přínosná v tom, že odpadne obvyklé hledání odbytiště, výrobky jsou přímo v zahraničních prodejnách.
Z agrochemického holdingu Agrofert dodává na zahraniční trhy své výrobky pod privátními značkami Lidlu například mlékárna Olma, výrobce uzenin Krahulík a Kostelecké uzeniny nebo Vodňanská drůbež. Lidl působí například na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Chorvatsku, Slovinsku, Bulharsku a Švédsku.
Zdroj: Tereza Čapková, Euro
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?