Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Maloobchodní řetězec Billa otevřel v listopadu dvě nové prodejny, šest dalších po kompletní rekonstrukci plně otevře v průběhu prosince. Všechny prodejny jsou upraveny podle nového designu a konceptu prodejen společnosti, který přináší změny v materiálech, barvách i interiérové navigaci. Tradiční žluto červené barvy posouvá Billa k šedivé v kombinaci s červenou a v prodejnách ve vyšší míře využívá dřevo. Dominantami prodejen jsou ostrůvky s čerstvými potravinami a nižšími a přehlednějšími regály. Všechny nové prodejny také v souladu s firemní strategií ochrany životního prostředí a společenské odpovědnosti využívají úsporné technologie, například uzavíratelné chladící a mrazicí boxy a skříně, které ušetří až 32 % energie a také úsporné osvětlení
„Nový koncept se nám osvědčil, reakce zákazníků na něj jsou pozitivní,“ říká Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti Billa v České republice a na Slovensku s tím, že k postupné přeměně prodejen podle nového konceptu odpovídajícímu rakouskému vzoru dojde v průběhu několika následujících let.
Celkem je nyní v portfoliu Billy ČR 204 prodejen. Nově otevřené pobočky jsou v Praze Radotíně s prodejní plochou 1000 m2 a v Českých Budějovicích s prodejní plochou téměř 800 m2. Rekonstrukcí prošly a procházejí prodejny v Mikulově, Prostějově, Karlových Varech, Liberci, Přerově a také v Praze na stanici metra Florenc.
Zdroj: Regal
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?