Společnost Alza.cz a. s. připravila ve spolupráci s Platební institucí Roger zajímavý finanční [...]
Po nespokojených zákaznících se do Apple Store s výrobky společnosti Apple pustili také organizace bojující za práva spotřebitelů. Přidal se k nim i český D-Test. Za co je dceřiná firma Applu kritizována?
Neziskové sdružení D-Test zabývající se ochranou práv spotřebitelů konstatuje, že ačkoliv se oficiální Apple Store hlásí k dodržování českých právních řádů, realita je jiná a spotřebitelé jsou poškozováni.
Za největší prohřešek D-Test považuje pasáže smluvních podmínek týkající se záruky. Společnost Apple prý informuje pouze o zkrácené, nikoliv zákonné dvouleté záruce. D-Test výrobci počítačů Mac a telefonů iPhone vyčítá i to, že údajně nedostatečně informuje o postupu pro uplatnění reklamace.
Kuriózní je také fakt, že po kliknutí na odkaz na webu s podporou, jež by měl ukazovat na přehled autorizovaných poskytovatelů servisních služeb v ČR, se otevře stránka ve švédštině. Pokud na této stránce zákazník klikne na "Tjeckiska republiken", což by měl být odkaz pro ČR, je odkázán na lokátor prodejců ve Velké Británii.
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?