Celkový obrat e-commerce překonal loni 135 miliard korun. Mnoho obchodních řetězců však pořád online svoje zboží nenabízí – a to platí zejména v případě prodejců potravin či léků. Naopak se výrazně [...] Celý článek
Hodně prostoru věnovali odborníci na konferenci Retail in Detail jednomu z nejpalčivějších problémů, které v Čechách a na Slovensku trápí výrobce a distributory. Podíl promocí na obratu v tuzemském [...] Celý článek
Globální i lokální dodavatelské řetězce jsou čím dál komplexnější. Na přepravě, skladování a distribuci každého produktu se podílí mnoho firem, což samozřejmě vytváří prostor pro chyby a zbytečné [...] Celý článek
Lidé sice při dotazování tvrdí, že si regály v obchodě prohlíží logicky shora dolů a zleva doprava, avšak jeden z výzkumů vědců z brněnské Mendelovy univerzity zjistil, že to tak není a lidé těkají a [...] Celý článek
Společnost GfK uskutečnila v říjnu 2016 reprezentativní průzkum na on-line populaci 15+ let věku. Cílem bylo zjistit, která z českých značek se nejvíce svou pozitivní marketingovou komunikací zapsala [...] Celý článek