Zbavte se ve své kanceláři stohů papírů. Archivujte své dokumenty elektronicky a v souladu s [...]
Společnost Schneider Electric, celosvětový specialista na správu energií, který působí ve více než 100 zemích a zaujímá přední pozici v průmyslových energetických řešeních a infrastruktuře, zvolila společnost CCV Informační systémy pro zajištění elektronické fakturace se svými zákazníky v České republice.
Řešení CCV eFakturace nahrazuje ve společnosti Schneider Electric CZ původní papírovou formu fakturace a jeho součástí je také archivace elektronických faktur dle platné legislativy. Během prvních 2 měsíců používání řešení se společnosti Schneider Electric CZ povedlo zapojit 95% zákazníků do elektronické fakturace, kterým každý měsíc rozešle více než 2 a půl tisíce elektronických faktur.
Elektronické faktury jsou přenášeny z podnikového systému společnosti Schneider do konsolidačního centra ORION®, kde probíhá automatizované převedení do čitelné podoby, vybavení zaručeným elektronickým podpisem, zaslání zákazníkovi a archivace daňového dokladu. Celkem je elektronicky vydáváno téměř 20 různých variant daňového dokladu. Zákazníci mají vydané faktury k dispozici také na webovém portálu, a to nejen ve formátu PDF, ale i ve zvolené datové podobě. „Řešení CCV e-Fakturace kompletně pokrývá celý proces fakturace a klade důraz na soulad s platnou legislativou. Řešení lze používat také pro dobropisy, vrubopisy nebo zálohové faktury. Je poskytováno formou služby, dá se tedy velmi rychle nasadit a bez dodatečných nákladů libovolně rozšiřovat," doplňuje Marek Stanovský, vedoucí obchodu divize CCV eBusiness.
Podle aktuálního počtu zapojených zákazníků je celková návratnost počáteční investice Schneider Electric do projektu elektronické fakturace 3 a půl měsíce. S postupným zapojováním dalších odběratelů lze očekávat ještě zkrácení této doby. Jarmila Sovová, hlavní účetní Schneider Electric CZ, k tomu dodává: „Elektronická fakturace neznamená jen významné úspory na vystavování faktur a poštovném, ale také představuje obrovskou úsporu práce, méně starostí s archivací a snadnější vyhledávání dokladů. Měsíčně díky elektronické fakturaci dosáhneme úspory téměř 10 člověkodní na práci spojenou s vydáváním papírových faktur. Velmi pozitivní jsou rovněž reakce našich zákazníků.“
Zdroj: Tisková zpráva
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?