• CZ
  • SK

Microsoft Social Engagement: Sociální sítě zrcadlem pro váš byznys

 06. 04. 2015

Víte, co se říká o vašich produktech nebo službách třeba na Facebooku? Nové řešení Microsoft Social Engagement je prvním komplexním nástrojem na monitoring sociálních sítí, který si mohou bez problémů dovolit nejen velké, ale i střední a malé firmy.

Služba pod novým názvem právě od dubna 2015 nahrazuje dřívější řešení Microsoft Social Listening. Řešení má nově nejen přepracované uživatelské rozhraní, ale zejména širší možnosti nastavení. Přibyla možnost přiřazení reakce na konkrétní status či příspěvek uživateli a možnost nativní reakce na jednotlivé proudy obsahu ze sociálních sítí.

Pokud chcete zcela zásadně zlepšit vztahy s vašimi stávajícími, ale i potenciálními zákazníky, máte nyní jedinečnou příležitost získávat jejich podněty a názory přímo ze sociálních sítí jako Twitter, Facebook, Linkedin, YouTube, Pinterest, Instagram a více než tisícovky dalších zdrojů.

Díky nové službě Microsoft Social Engagement budete nejen vědět kdo, kde a jak o vás mluví, ale získáte i šanci na tyto podněty včas reagovat a ovlivnit tak názory nejen vašich zákazníků, ale i jejich přátel. Můžete lépe sledovat sociální aktivitu odborníků nebo jiných názorových tvůrců. Kromě ceny je jeho největší výhodou kompatibilita s Microsoft Dynamics CRM.

Sociální sítě lze skutečně zapojit do CRM řešení tak, že pomůže oddělení marketingu sledovat a vyhodnocovat kampaně na sociálních sítích. Můžete zjistit vnímání o firmě a jejích produktech nebo identifikovat klíčové osoby, jež o vás aktivně mluví,“ říká Martin Vokřál, produktový manažer CCV Informační systémy, která je v oblasti řízení vztahů se zákazníky předním partnerem Microsoft pro Českou republiku. „Výhodou Microsoft Social Engagement je nejen jeho cena a možnost propojení se CRM. Zákazníci mohou dostat skutečně komplexní službu se zaškolením a technickou podporou,“ doplňuje Vokřál.

-onr-

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?