Zbavte se ve své kanceláři stohů papírů. Archivujte své dokumenty elektronicky a v souladu s [...]
Řetězec hobbymarketů HORNBACH, jeden z významných hráčů na DYI trhu, za poslední rok udělal v oblasti EDI významné změny a klade stále větší důraz na využívání EDI i při komunikaci s dodavateli do českých prodejen.
Až do května 2010 byla EDI komunikace tuzemských dodavatelů řešení přímo německou centrálou společnosti HORNBACH. V polovině roku 2010, se HORNBACH rozhodl svěřit zajištění EDI komunikace do rukou externího EDI poskytovatele a EDI služby outsourcovat. Pro EDI nyní využívá platformu ECOD, od německé pobočky polské společnosti COMARCH.
Nové řešení pro EDI komunikaci je používáno taktéž prodejnami v České republice. Jelikož společnost COMARCH na tuzemském trhu přímo nepůsobí, komunikace dodavatelů probíhá mezi jejich EDI poskytovateli a platformou ECOD.
Na změny v EDI komunikaci společnosti HORNBACH jsme se zeptali Davida Reichela, zástupce jedničky mezi EDI poskytovateli na trhu DYI, společnosti CCV Informační systémy, která je nově poskytovatelem pro OBI ČR: „EDI komunikaci se společností HORNBACH, která momentálně podporuje zprávy ORDERS, DESADV a INVOIC, zajišťujeme pro naše zákazníky již dlouho. Změny vnímáme pozitivně, protože přináší jednodušší a bezpečnější spojení, díky nové komunikaci přes síť ECOD, se kterou máme přímé propojení.“
U dodavatelů společnosti HORNBACH, kteří již využívali EDI komunikaci s tímto řetězcem, se způsob propojení nemění a nepocítí žádnou změnu. Dodavatelé, kteří začínají s EDI nově, pak již budou prostřednictvím svého tuzemského EDI poskytovatele propojení přímo s novým EDI řešením HORNBACHu.
-red-
Foto: nakupni-centra.com
Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?