• CZ
  • SK

10. listopadu proběhne logistické fórum LOG-IN. Jaký bude program?

 13. 10. 2011

Již tradičně nabídne druhý týden listopadu logistické fórum LOG-IN. Letošní již 8. ročník se připravuje na 10. listopadu v hotelu Ambassador – Zlatá Husa v Praze. Konferenční půldenní část fóra LOG-IN 2011 nabízí v atraktivní podobě průzkumů, panelových diskusí a případových studií konkrétní informace o logistických inovacích.

Kolem 200 účastníků workshopu a 320 logistiků na večerním Logistickém Business Mixeru se může těšit na atraktivní program, nové kontakty, praktické zkušenosti nejúspěšnějších firem na trhu a v neposlední řadě společenský večer plný her, soutěží a další zábavy. To jsou tradiční hodnoty, které LOG-IN všem účastníkům zaručuje.

Ocenění inovací

V rámci fóra LOG-IN dojde také k ocenění těch nejlepších inovací na logistickém trhu. Letos se budou volit nejlepší případová studie, inovace a logistická osobnost roku, která svým inovativním přístupem nejvíce přispěla k rozvoji trhu.

Večerní Logistický Business Mixer

Na workshop plynule naváže již XV. Logistický Business Mixer. Pod jednou střechou se tak uskuteční workshop i neformální večerní program. Krásné secesní prostory hotelu Ambassador – Zlatá Husa vytváří ideální prostředí pro networking, který je nedílnou součástí již proslulého společenského večera předních logistických manažerů.

Co bude na programu?

Případová studie

Textil efektivně a přesně v moderním skladu
Vytvoření moderního distribučního centra pro českého dodavatele reklamního textilu společnost ADLER bylo velkou výzvou zejména pro poskytovatele skladového hardwaru a softwaru.
Milan Bouška, logistika, ADLER
Blanka Lejsalová, Regional Marketing Coordinator, KARDEX
Rostislav Schwob, ředitel logistické divize, AIMTEC

Inovace

Recept na zkrácení čekacích dob
Komplexní systém pro sledování nakládacích míst může velice významně zvýšit efektivitu jejich využití a přistavování vozidel a tím zkrátit čekací doby.
Ivo Luňák, ředitel, Tyros Loading Systems CZ

Případová studie

Bez zboží v regálu není prodej
Prezentace představí unikátní projekt realizovaný s cílem zvýšit míru dostupnosti zboží na prodejně. Získaná data pomáhají zlepšit práci celého dodavatelského řetězce.
Miloš Hammer, head of supply chain management, MAKRO Cash & Carry ČR a Metro Cash & Carry Slovakia

Inovace

Čeká nás revoluce v balení a distribuci piva?
Do Česka přichází moderní řešení pro distribuci a prodej piva. Je ekologičtější, efektivnější, na prodejně působivější. Ale uchytí se v českém prostředí?
Pieter C.W. Vos, majitel, LOGISTCONSULT

Případová studie

Pick-by-voice: následuj hlas
Systémy řízení činností ve skladu pomocí hlasového ovládání jsou v principu známé. Vývoj se ale nezastavil...
Tomáš Kubza, ředitel logistiky ROSSMANN

Inovace

Obalové řešení jako klíč k úsporám v logistice
Moderní a efektivní řešení systémů přepravních obalů a nakládání s nimi zásadním způsobem zvyšují efektivitu logistiky a snižují přepravní náklady.
Michael Rada, manager, SUMISHO GLOBAL LOGISTICS EUROPE, Czech Branch

Panelová diskuse

Synchronizujeme už i v Česku
Po několika letech diskusí a přípravy technologie se na základě zkušeností z dalších zemí rozjíždí první projekty využívající standardu globální datové synchronizace. V Česku už se zapojují první retaileři i dodavatelé. Co to přinese pro dodavatelský řetězec?
Jan Dadík, zbožové hospodářství a organizace, Globus ČR
Michal Gašparín, globe manager, Nestlé Česko a Slovensko
Marek Štván, IT manager, CZ SK HU, FM Logistic
David Reichel, ředitel divize CCV eBusiness, CCV Informační systémy
moderuje: Tomáš Martoch, koordinátor, Česko-Slovenská iniciativa ECR

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?