Orion pomáhá s prodejem mléka, oblíbených paštik, brambůrek či tradičního piva

 22. 12. 2008

Cílová rovinka kalendářního roku znamenala zvýšenou aktivitu pro divizi CCV eBusiness, která mezi klienty řešení EDI ORION zařadila významné společnosti jako Hamé, Intersnack, Lactalis, Lybar nebo Brewery Trade a řadu dalších.

Mezi nepřehlédnutelné projekty nasazení EDI komunikace bezpochyby patří řešení pro společnost INTERSNACK, která je lídrem na trhu bramborových lupínků, slaného pečiva, oříšků a popcornu pod čtyřmi obchodními značkami Bohemia, Chio, Wolf a Pom-Bär. Po úspěšném dokončení implementace před pěti měsíci nyní dochází k dalšímu rozšiřování rozsahu EDI komunikace.

Plné nasazení EDI komunikace na řešení EDI Orion se podařilo zrealizovat také pro společnost HAMÉ, přední českou potravinářskou firmu zabývající se výrobou trvanlivých i chlazených potravin. Hamé je výrobcem s nejširší nabídkou paštik, hotových jídel, masových konzerv, sterilované zeleniny, zeleninových salátů, kečupů, omáček, ovocných směsí, džemů, kompotů, sirupů a dětských výživ.

Dalšími zajímavými projekty je řešení pro pivovarskou skupinu BREWERY TRADE, která získala podíly a majoritu v historicky tradičních pivovarech Platan, Svijany, Lobkowicz, Ježek, Klášter, Rychtář nebo Janáček. Jde o řešení z hlediska rozsahu srovnatelné s dlouhodobým zákazníkem Orionu, pivovarem Bernard.

Z řady dalších potravinářských výrobců není bez zajímavosti napojení francouzské mlékárenské společnosti LACTALIS, tedy firmy, která se stala vlastníkem Mlékárny Kunín, která na řešení EDI Orion obchodovala již v minulosti. V neposlední řadě je novinkou posledních týdnů také přechod společnosti LYBAR od jiného poskytovatele na Orion. Společnost Lybar je největším tuzemským výrobcem aerosolových přípravků.

Reklama

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?