Nový nizozemský nepotravinový řetězec na českém trhu – Action

 31. 08. 2020

Osmý trh v pořadí – maloobchodní řetězec Action (založený v roce 1993) nově i na českém trhu. První české prodejny otevřeny v Hradci Králové a Kladně, následovat budou v Moravskoslezském kraji: v Opavě, Ostravě a ve Frýdku-Místku. Své zákazníky udivuje svými nízkými cenami a stále se rozšiřujícím sortimentem nepotravinového zboží již na sedmi trzích po Evropě – v Nizozemí, Lucembursku, Belgii, Rakousku, Německu, Polsku a Francii.

„Česká republika je pro nás zajímavou destinací. Sousedí s trhy, kde již působíme, a tudíž se dá snadno integrovat do našeho dodavatelského řetězce. Zároveň se jedná o ekonomicky silnou zemi s dobrou infrastrukturou a zákazníky, kteří sice při nakupování zohledňují výhodnost ceny, ale oceňují také kvalitu produktů. Proto věříme, že si tuzemští zákazníci koncept Action založený na nízkých cenách a dynamickém obměňování sortimentu oblíbí,“ říká Sander van der Laan, CEO Action.

„Máme velkou radost, že dnes můžeme přivítat naše první české zákazníky v Hradci Králové a v Kladně. V průběhu uplynulých měsíců tým našich zaměstnanců usilovně a s nadšením pracoval s vizí právě tohoto dne. Obě prodejny jsou skvělým východiskem pro náš vstup na tuzemský trh. Nacházejí se ve fantastických lokalitách s rozmanitým maloobchodním prostředím a nabízejí moderní prostory s dostatkem parkovacích míst, čímž našim zákazníkům zajišťují příjemné zázemí pro nakupování u nás,“ doplňuje Monique Groeneveld, generální ředitelka společnosti pro rozvoj na nových trzích, která je momentálně zodpovědná působení Action na českém trhu.

„Nejen Evropa, ale prakticky celý svět čelí nemilé době, která omezila rozvoj, omezila pohyb ekonomiky, omezila podnikání. Je dobře, že některé společnosti se i přes tyto těžkosti snaží nadále rozvíjet a expandovat. Věřím, že se společnosti ACTION bude v krásném Hradci Králové, který si vybrala jako první pro pokračovaní rozvoje, líbit a bude zde spokojená,“ okomentovala v rámci slavnostního otevření 1. náměstkyně primátora Monika Štayrová.

Action nabízí širokou škálu více než 6 000 produktů, přičemž přinejmenším 1 500 z nich stojí méně než 25 Kč. Klíčovou součástí konceptu Action je moment překvapení. Ten nyní mohou zažít i čeští zákazníci. Dvě třetiny sortimentu Action se neustále mění, přičemž každý týden je v prodejnách představeno 150 nových položek. Nabídka tvořená produkcí 350 známých a 70 privátních značek sestává ze 14 kategorií: dekorace, DIY, hračky a zábava, papírnictví a hobby, multimédia, domácnost, zahrada a outdoor, praní a čištění, jídlo a pití, osobní péče, domácí mazlíčci, sport, oblečení a textilie.

Action oznámil vstup na český trh začátkem letošního roku a expanze řetězce zde bude rychlá. Provoz dalších tří prodejen Action v Moravskoslezském kraji bude zahájen v průběhu následujících dvou týdnů. Obchody v Opavě a Frýdku-Místku se otevřou 3. září a prodejna v Ostravě 10. září.

„Podobně jak jiné firmy, i my jsme museli své letošní plány přizpůsobit situaci s COVID-19. Nyní však úspěšně naplňujeme původní plán naší expanze v České republice a v krátké době zde otevřeme celkově pět našich prodejen,“ dodává Sander van der Laan. „Zároveň bychom rádi ujistili naše zákazníky i zaměstnance, že jejich bezpečnost je naší nejvyšší prioritou. Díky přísným bezpečnostním a hygienickým opatřením mohou zákazníci v našich obchodech nakupovat bez obav.“

Každá z tuzemských prodejen Action bude mít přibližně 15 zaměstnanců.

Zdroj: retailnews.cz

Související články

Reklama

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?