• CZ
  • SK

Billa mění vizuální identitu a komunikaci. Nesou se ve žlutobílém zbarvení

 05. 03. 2024

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a udržitelný životní styl, promítá obchodní řetězec Billa svoji novou tvář i do komunikace a vizuální identity. S cílem naplnit slogan „To dobré začíná u nás“ aplikuje nové žlutobílé zbarvení nejen do podoby svých prodejen, ale také do celkové komunikace.

Řetězec Billa od loňského roku intenzivně uvádí v život svoji novou obchodní strategii. Na konci února otevřel novou prodejnu v Jindřichově Hradci, současně byla po necelém půl roce od spuštění překročena hranice sto tisíc objednávek na e-shopu. Na začátku března připravuje Billa otevření další pilotní prodejny v rámci nabídky produktů Billa na čerpacích stanicích OMV v Karlových Varech.

Transformační proces řetězec nyní promítá i do nové korporátní komunikace a vizuální identity s cílem podpořit zdravý a udržitelný životní styl a správné stravování. Nový přístup zastřešuje nový claim: „To dobré začíná u nás".

Cílem nové podoby je nabídnout našim zákazníkům ještě lepší sortiment zaměřený na zákazníka s intuitivním a pohodlným uspořádáním regálů, výhodným poměrem ceny a kvality námi nabízených potravin i nepotravinového zboží a celkově pohodlné a snadné nakupování v našich prodejnách," říká Liam Casey, generální ředitel řetězce Billa ČR. „To vše nyní doplňuje přeměna našeho věrnostního klubu a nová korporátní identita, která se propíše prakticky do celé naší komunikace," doplňuje Liam Casey.

Nová vizuální identita

Součástí transformace je i nová vizuální identita. Ta se v současnosti propisuje do on-line komunikace a postupně se zavádí i do off-line prostředí, včetně nové podoby prodejen. Nejviditelnější je úprava samotného loga společnosti, z něhož mizí původní červené pozadí se žlutým nápisem a nově je logo v barvě žluté či bílé.

Design všech prodejen tak postupně projde po vzoru pilotní prodejny v Říčanech u Prahy výraznou změnou. Kombinace již osvědčených a moderních prvků vytváří pro zákazníky ještě příjemnější prostředí pro nakupování. Interiér doplňují například dřevěné prvky v barvě břízy a proměny se dočkají nejen nábytek, výlohy, regály, chladicí a mrazicí zařízení, ale i nákupní vozíky nebo pracovní oděvy zaměstnanců.

Marketingová komunikace BILLA startuje dvěma kampaněmi. Jedna podporuje komunikaci vylepšeného BILLA klubu a druhá pak cílí na podporu rodiny a jejího spokojeného života. Tato kampaň je postavena na rodině, s níž se diváci mohli setkat již ve vánoční kampani „Vánoce podle vašich představ".

Inspirace v rodinách

Při přípravě nové komunikace jsme hledali smysluplnou roli značky Billa v životech lidí. Inspiraci jsme našli v aktivních rodinách, kterým není lhostejná budoucnost a chtějí ji zlepšit. Billa jim v této cestě pomůže vytvořit momenty dobra s menším úsilím a za méně peněz. Zároveň jsme do spotů promítli to, že Billa je blízko vždy, když ji zákazníci potřebují," říká o nové komunikaci Martina Kufová, account director z agentury McCann.

V letošním roce plánuje Billa otevřít až 14 nových prodejen v České republice a v rámci svých plánů počítá s otevřením až 80 nových kamenných prodejen do roku 2028. Současně bude i letos pokračovat v rekonstrukcích stávajících prodejen a dále rozšiřovat závozové oblasti svého e-shopu.

Celkové investice do rozšiřování a modernizace prodejní sítě dosáhnou letos téměř dvou miliard korun. Současně Billa pokračuje ve svých projektech v oblasti udržitelnosti, když připravuje rozšíření fotovoltaické elektrárny na střeše svého modletického areálu, ale i v samotných prodejnách Billa.

Zdroj: https://www.zboziaprodej.cz/2024/03/05/billa-meni-vizualni-identitu-a-komunikaci-nesou-se-ve-zlutobilem-zbarveni/
Zdroj obrázku: https://www.zboziaprodej.cz/2024/03/05/billa-meni-vizualni-identitu-a-komunikaci-nesou-se-ve-zlutobilem-zbarveni/

Související články

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?