Seminář: Udržitelnost pro výrobu a obchod aneb Být udržitelný není jen marketingový slogan

Již 5. ročník semináře na téma Udržitelnost pro výrobu a obchod přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých firemních DNA začlenily. Nevyhneme se ani tématům spojeným s dopady pandemie COVID-19 na aktivity a projekty firem v oblasti udržitelnosti. 

Na jaké další příspěvky a na které prezentující se můžete dále těšit? 

  • Udržitelnost a česká populace. Informace z výzkumů agentury Ipsos k tématům CSR a udržitelnosti a vliv důsledků COVID-19 přinese Tomáš Macků, External Affairs Director společnosti Ipsos.
  • O Udržitelnosti v obchodním řetězci bude hovořit Eliška Froschová Stehlíková, CSR specialista Lidl Česká republika.
  • Jaroslav Malina, Chief Digital Officer @ McCANN Prague se zaměří na udržitelnost z pohledu značky.
  • Martin Hejl, jednatel společnosti THIMM Obaly bude hovořit o tom, jaký pozitivní dopad má digitalizace na udržitelnost, když ji správně uchopíte.
  • O certifikovaných systémech udržitelnosti od výroby po retail (UTZ/RSPO/MSC) bude mluvit Hana Brožková a David Šíma, ze společnosti Bureau Veritas Certification CZ.
  • Tomáš Bílý, externí konzultant pro Fairtrade Česko a Slovensko představí principy Certifikace Fairtrade jako nástroj udržitelnosti. 

 

Termín konání: 9.9. 2020, 9:00 – 16:00 

Místo konání: Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3 (vchod z Italské ulice)

Podrobnější informace k programu a elektronická přihláška jsou k dispozici zde

Reklama

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?