Konference Digitalizace účetnictví 2020

Termín: 11.11.2020

Místo: Praha

Konferenci moderují Libor Vašek, předseda Komory certifikovaných účetních, a Jolana Pražáková, členka výboru Komoru a propagátorka virtuální účetní kanceláře.

Program

8:30 – 8:55 Registrace

8:55 – 9:00 Zahájení konference – Libor Vašek a Jolana Pražáková

9:00 – 10:45 I. blok – Legislativa a státní správa

  • Elektronická komunikace, digitální doklady, archivace a bezpečnost v české legislativě

Milan Vodička, vedoucí sekce IT Komory daňových poradců ČR

  • Portál MOJE DANĚ aneb on-line finanční úřad v praxi

Jiří Fojtík, ředitel sekce metodiky a výkonu daní, Generální finanční ředitelství

  • Aktuálně k věcnému záměr zákona o účetnictví

Pavla Strakošová, Ministerstvo financí ČR, vedoucí oddělení Účetnictví podnikatelů 

10:45 – 11:00 Přestávka

11:00 – 12:40 II. blok – Be smart & effective I

  • Automatizujeme rutinní počítačovou agendu

Michal Kříž, Handybot.cz

  • Pomáháme firmám s přechodem na elektronické účetnictví

Robert Soudný, wflow.com

  • Zjednodušujeme práci při účtování firemních financí

Radek Chvosta, Fidoo.com

  • Digitalizace účetnictví na 3 kliky skryté náklady manuálního přepisování dat

Karin Fuentesová, digitoo.cz 

  • Objevujte poklady skryté v účetnictví

Martin Plachý, reportingdokapsy.cz

  • Virtuální účetní kancelář

Karel Smetana, SM-DATA, a.s.

12:40 – 13:40 Oběd 

13:40 – 15:15 III. blok – Be smart & effective

  • Automatizace účetnictví v praxi: Příběh zákazníka

Pavel Janyška, GRiT, s.r.o. a Renáta Pavičová, 3E PROJEKT, a.s., ředitelka útvaru finance a majetek

  • Jak běžné věci dělat lépe?

René Klčo, Territory Channel Manager Microsoft

  • Zjednodušte fungování vaší účetní kanceláře

Karel Dytrych, Freelo.cz

  • Měníme svět účetnictví!

Marcela Lonková, This One s.r.o. 

15:15 – 15:30 Přestávka

15:30 – 16:00 IV. blok – Pohled za hranice – inspirace, podpora

  • Vierka Kučerová, ACCA
  • Peter Tomčány, Martin Tužinský, Združenie účtovníkov Slovenska

16:00 – 16:30 Diskuse a networking

 

Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce v účtárnách a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Nedílnou součástí je i zviditelnění směru, kterým se další vývoj v práci účetních bude ubírat. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.

Více informací zde.

Reklama

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?