Sousedský obchod od Tesca jde za spotřebitelem

 05. 11. 2018

Společnost Tesco otevřela v Praze nový formát prodejny, jedná se o tzv. sousedský obchod. V nabídce dominují čerstvé potraviny včetně pultů s uzeninami, saláty či sýry. Na zákazníky čeká i řada nových technologií, včetně možnosti nákupů pomocí skeneru či mobilního zařízení – Scan&Shop.

Na celkové ploše 1000 metrů čtverečních čeká na zákazníky zcela nový zážitek z nakupování. Obchod působí vzdušně, přehledně a téměř polovinu prodejní plochy zaujímají čerstvé potraviny. „Novým formátem sousedského obchodu reagujeme na změnu zákaznického chování, kdy preferují nakupování v dostupné vzdálenosti od svých domovů. Důraz je kladen na čerstvé potraviny, přehledné uspořádání a technologie. Nakupování tak bude snazší, rychlejší a pohodlnější,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco pro ČR.

Obchod poskytuje ideální příležitost pro každodenní i víkendové nákupy a zákazníkům nabízí osobnější a přátelštější prostředí. Změnami prošla i celková nabídka sortimentu, navýšilo se množství čerstvých potravin, je zde vyšší zastoupení lokálních produktů a celý sortiment se posílil a zjednodušil se sezónními nabídkami. Změnou prošla i pokladní zóna, kde je umístěno šest samoobslužných pokladen. Zákazníci mohou navíc pomocí tabletů snadno ohodnotit spokojenost s průběhem nákupu. Kompletní přestavbou prošlo i zázemí pro zaměstnance. Mezi další obchody, které budou upraveny do nového konceptu sousedského obchodu, brzy přibude i ten v Jablonci nad Nisou a Mikulově.

„Obchod vypadá úžasně a skvěle podtrhuje moderní vzhled celého našeho obchodního centra. Věřím, že to ocení i zákazníci a nakupování se pro ně stane radostí,“ říká Tomáš Kašpar, majitel obchodního centra Luka Living.

Společnost Tesco myslí i na lokální komunity ve svém okolí. V den otevření obchodu půjde proto 10% z každého nákup nad 300 korun na pomoc pražské potravinové bance. Navíc vedení společnosti předalo šek na  10 000 korun na nákup potravin i místnímu Středisku sociálních služeb Prahy 13. „Máme radost, když se i velké společnosti jako Tesco aktivně zapojují do komunitního života a podporují místní aktivity, v tomto případě sociální služby na Třináctce,“ těší Davida Vodrážku, starostu Prahy 13. 

Zdroj: Tesco

Související články

Reklama

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?