Rohlik.cz nově nabízí také sortiment Marks & Spencer

 26. 09. 2017

Britský obchodní řetězec Marks & Spencer začal v Česku prodávat potraviny přes internet prostřednictvím e-shopu Rohlik.cz. Nyní začíná zkušební provoz, kdy je v nabídce 150 nejprodávanějších výrobků, mezi nimi třeba tradiční britské sušenky, čaje, cereálie či arašídová másla. Jejich cena bude stejná jako v kamenných obchodech Marks & Spencer. ČTK o tom informoval e-shop Rohlik.cz.

Britský řetězec v ČR nabízí své produkty poprvé on-line. "Můžeme tak vyjít vstříc našim stávajícím zákazníkům a umožnit jim objednávat si výběr nejoblíbenějších potravin z pohodlí domova. Věřím, že tím také získáme nové zákazníky v dalších velkých českých městech," uvedla marketingová managerka Marks & Spencer Helena Vyhnánková.

"Britská značka Marks & Spencer je pověstná kvalitou svých potravin. Všichni dodavatelé jsou nejprve testováni několik let, než jsou finálně vybráni jako její partneři. A jsem si jistý, že vysokou kvalitu a skvělou chuť jejich sortimentu ocení také naši zákazníci," dodal zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr.

Minulý týden spustil e-shop se spotřebním zbožím v ČR diskontní řetězec Lidl. Potraviny ale nenabízí. On-line prodej potravin patří k nejrychleji rostoucím kategoriím. Nejdéle na on-line trhu působí Potraviny on-line obchodního řetězce Tesco, dále Rohlík.cz, Košík.cz, Kolonial.cz, Freshbedynky.cz‎, Coop-box.cz, Plnataska.cz, Potravinydomu.cz a další. Na on-line trh se chystá vstoupit i řetězec Globus.

On-line supermarket Rohlik.cz letos plánuje expanzi do Německa a dalších zemí západní a střední Evropy. Letos očekává tržby minimálně ve výši dvou miliard korun, přestože firma po březnové razii cizinecké policie v jejím skladu přišla na tržbách o desítky milionů korun. Každý měsíc roste obrat obchodu meziměsíčně až o pětinu.

Britskému obchodnímu řetězci Marks & Spencer v Česku ve finančním roce 2015/2016 klesly tržby o sedm procent na 1,77 miliardy korun. Zisk se snížil o víc než polovinu na 37 milionů korun.

Zdroj: ČTK EDIZone využívá zpravodajství ČTK, jehož obsah je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.

Související články

Reklama

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?