„Every little helps,“ hlásal slogan Tesca v dobách jeho největšího rozmachu v 90. letech. V Británii si teď tohle motto přetvořili, lidé si z Tesca utahují a říkají, že „every little hurts“. Tesco [...] Celý článek
Český maloobchodní trh prošel od revoluce řadou výrazných změn. Malé obchody s prodavačkami za pultem byly nahrazeny velkými samoobslužnými hypermarkety, které vlastní velké nadnárodní společnosti, a [...] Celý článek
Penny Market přichází s novým systémem hodnocení spokojenosti a názoru zákazníků. Jako odměnu za účast v programu nabízí balíčky vlastních produktů a poukázky na nákup. Obchodní řetězec Penny Market [...] Celý článek
Česká obchodní inspekce (ČOI) vybrala jen od 6 největších obchodních řetězců pokuty za rekordních 42 miliónů korun. Inspektoři tvrdě trestají za rozdílné ceny v regálech a u pokladny. Řetězce [...] Celý článek
Někteří zákazníci se na ně stále dívají s nedůvěrou. Oceňují sice jejich nižší cenu, ale podezřívají nabízenou kvalitu. Přesto průzkumy naznačují, že privátní značky obchodníků jsou v posledních [...] Celý článek