Obecné přínosy elektronické fakturace

  • Úspora nákladů – papír, tisk, poštovné, archivace
  • Úspora lidské práce – přepisování údajů, ruční vyhledávání, zakládání, třídění
  • Zkrácení doby splatnosti – okamžitá identifikace případných chyb a jejich náprava
  • Zrychlení procesů – zkrácení doby doručení faktury i  jejího dalšího zpracování
  • Zpřehlednění procesů – snadná dohledatelnost včetně navazujících dokladů
  • Nepotřebnost archivačních prostor elektronická archivace dle zákonných podmínek
  • Zamezení vzniku chyb – automatické načítání dokladů do informačního systému
  • Eliminace ztrát dokumentů – zjednodušená cesta faktury, omezení „lidského faktoru“ a řízení přístupu podle podnikových rolí
  • Možnost napojení na elektronický platební styk – zjednodušení procesu vystavování platebních příkazů
  • Zvýšení bezpečnosti a právní jistoty – přenos i archivace dokladů v souladu s platnou legislativou
  • Integrita – po celou dobu existence dokladu je zajištěna nezměnitelnost obsahu
  • Autenticita – věrohodnost původu je určena elektronickým podpisem a šifrováním
  • Automatizace – celý proces vystavení a doručení faktur zautomatizován
  • Kompatibilita s různými formáty – doručení dokladu v rámci libovolných informačních systémů

Doporučujeme: 

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?