Document Management Conference

Blíží se šestý ročník Document Management Conference, která se uskuteční 16. května v prostorách pražského Konferenčního centra City. Odborní přednášející vyskloňují elektronickou spisovou službu ve všech pádech, stranou nezůstane ani elektronické právní jednání, vliv evropské a české legislativy na elektronické dokumenty či DMS/ECM systémy a systémy na správu smluv.

Prvním tématem, na které si v úvodní přednášce posvítí Ing. Robert Piffl, bude životní cyklus elektronických dokumentů. Máte již osvojeny všechny legislativní požadavky vyplývající z různých životních situací, kdy se pracuje s elektronickými dokumenty a to jak v soukromé sféře, tak i ve veřejné? Autor příspěvku na praktických příkladech ukáže jak best-praxis, tak i bad-praxis, podrobněji probere také téma elektronické identifikace v souvislosti se zpracováním elektronických dokumentů. 

Praktickým seznámením s problematikou podepisování, pečetění a opatřování elektronických dokumentů časovými razítky v rámci životních situací a životních cyklů elektronických dokumentů naváže Ing. Václav Král z neziskové organizace Člověk v tísni. Zajímají-li vás možnosti technologie pro automatické zpracování nestrukturovaných či částečně strukturovaných dokumentů, přednáška Jana Lemingera z ELO Digital Office je pro vás tou pravou volbou.

Jak na informační chaos poradí parta z Digital Resources, která vás během své přednášky provede  světem inteligentní správy informací a moderních ECM systémů. 

Petr Nikl z Onlio představí aktuality z oblasti organizace dokumentů. 

Na krátkodobé, střednědobé a dlouhodobé důvěryhodné ukládání dokumentů v digitální podobě se zaměří Ing. Martina Macek z Institutu pro správu dokumentů. Svoji pozornost při výkladu obrátí na dokumenty v analogové a digitální podobě, otevře také otázky týkající se důvěryhodnosti dokumentů v digitální podobě a s nimi spojené metody jejich zabezpečení.

Elektronické právní jednání a uzavírání smluv elektronickou cestou je dnes již standardem, přesto přetrvávají obavy o platnost jednání učiněných touto formou a zejména o jejich důkazní váhu. Příspěvek JUDr. Josefa Donáta z advokátní kanceláře ROWAN LEGAL poreferuje o stávajících pravidlech elektronického právního jednání tak, jak vyplývají z občanského zákoníku, nařízení eIDAS a zákona o službách vytvářejících důvěru. 

Jak udržet pořádek a přehled ve správě dokumentů napříč celou organizací? Základním nástrojem, který může pomoci v této nelehké úloze uspět, je audit správy dokumentů. Tomu se podrobněji bude věnovat závěrečná přednáška Tomáše Bezoušky, presidenta Institutu pro správu dokumentů.  Pozornosti přednášejícího neuniknou obecné principy, mezinárodní standardy ani české normy, těšit se můžeme i na praktické tipy a triky užitečné pro získání přehledu o vlastních dokumentech.

Podrobný program a registrace na https://www.dmcon.cz/

Potřebujete poradit s EDI řešením pro vaši firmu?